Jul 25, 2016

Vreme je za dobrodošlicu Olimpijskim igrama

Opet je ono vreme godine decenije... #ura

Vreme je za Olimpijske igre! #osmehoduvadouva

U tu čast, igrajmo se!

Time to welcome the Olympic Games


Jednostavno ukrašavanje washi trakom


Za ovaj projekat potrebna vam je samolepljiva traka – ja sam koristila izolir i washi traku, i slamčice. Izaberite olimpijske boje – plavu, crnu, crvenu, žutu i zelenu. Isecite nekoliko centimetara trake, obuhvatite njome slamku i spojite krajeve trake.

Vreme je za dobrodošlicu Olimpijskim igrama

Medalje za pobednike 


Za ovaj projekat upotrebila sam recept korišćen za pravljenje božićnih ukrasa iz ovog teksta. Sve što vam je potrebno je: soda bikarbona, kukuruzni skrob i voda. Nakon što su se ispekle i ohladile obojila sam ih zlatnim, srebrnim i bronzanim markerom.

Vreme je za dobrodošlicu Olimpijskim igrama

Baklja


Možete biti veoma kreativni u pravljenju olimpijske baklje... Moj izbor materijala je kartonska tuba, plastična čaša i narandžati i žuti karton. Napravite plamen, zatim sve sastavite lepkom i to je to (preporučujem vrući lepak, a ne lepak za papir (na slici) – nije se pokazao kao najbolje rešenje za ovaj projekat). Rolnu sam ukrasila izolir trakom.

Vreme je za dobrodošlicu Olimpijskim igrama



Ukoliko želite još jednu ideju sa zadovoljstvom vam predstvaljam dve slike (kopije) iz moje Etsy prodavnice. Možete ih koristiti kao deo dekora tokom Igara, ili za žurku sa temom Olimpijade, ili kao poklon, ili...

Vreme je za dobrodošlicu Olimpijskim igrama

Vreme je za dobrodošlicu Olimpijskim igrama


Da li ste uzbuđeni zbog ovogodišnje Olimpijade?




{linking to these Link Parties}
"Get It Together Link Party" at Sunny Sweet Days
"The Creative circle" at A Designer At Home and Seeking lavender lane
"Best of the Weekend" at Little Miss Celebration
"Link Party Palooza" at The 36th Avenue
"The Creative Collection" at The Crafted Sparrow
"Sundays at Home" at Love of Home
"The Creative Gallery" at Making it in the mountains and The Casual Craftlete