Nov 14, 2015

"TO BUY" lista u kuhinjskom ormariću

Zdravo drugari! Da li je neko od vas bio u situaciji da dok u kuhinji izvodi svoju kuvarsku magiju
primeti da je u manjku sa nekim kulinarskim sastojkom? Zatim kazete sebi "Moram se setiti da ga kupim kada budem u prodavnici!" ili "Zapisaću to na svoju listu "Za kupiti", čim završim sa kuvanjem ručka!", i na kraju to nikada ne uradite...

Niste?! Stvarno?! Ne verujem vam! Ja sam bila!

Ooh, i vi ste bili! Bacite pet! :)

"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću


Kako bih izbegla da se u buduće nađem u takvoj situaciji svoju listu "Za kupiti" stavila sam u žarište dešavanja - sa unutrašnje strane kuhinjskog ormarića. I to u kuhinjski ormarić u kome držim većinu kulinarskih sastojaka.

Za ovu sam upotrebila običan blokčić sa smolepljivim papirićima. Odličan je izbor jer je dovoljno mali i neprimetan da mogu zalepiti za unutrašnju stranu vrata ormarića. Obzirom da su u pitanju samolepljivi papirić lako ga mogu zalepiti za "glavnu listu" za kupovinu kada sledeći put budem išla u nabavku.

"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću


Blokčić sam za vrata ormarića pričvrstila dvostrano lepljivom trakom. Stojalo je na mestu otprilike 30 sekundi, nakon čega je otpalo. Ukoliko se pitate kako dvostran lepljiva traka nije mogla držati tako mali blokčić - ne brinite, problem nije bio u traci. Ona je ostala zalepljena za ormarić zajedno sa dva poslednja papirića. Sve ostalo je otpalo. Ah, ta gravitacija. Mislim da je ona imala nešto sa ovim. :)

"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću

"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću


Samolepljivi blokčić je prosto pretežak da bi ga lepak koji je već na njemu držao dok visi negde.

Setila sam se svih onih blokčića koji imaju lepak na gornjoj ivici. To sam i uradila, dodala sam lepak duž gornje ivice blokčića. Koristila sam akrilni lepak (drvofiks) koji sam koristila za dekupaž projekte. Obzirom da mi se blokčić raspao učvrstila sam ga spajalicama kako bih uspešno nanela lepak.

"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću


Nakon što se lepak osušio blokšić sam, ponovo, pričvrstila za vrata ormarića.

"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću


Poželela sam da mi, u trenutku kada želim nešto da zapišem, i hemijska bude na dohvat ruke. Što je lako ostvarivo – dovoljno je pored blokčića pričvrstiti jedan od onih samolepljivih držača za hemijsku, ali nisam imala ni jedan od takvih držača.

Rešenje je bilo da ga napravim, a za to sam upotrebila izolir traku u boji.

"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću


Na isečenom parčetu trake napravite mali rez. Zatim, jednu stranu trake savijte po dužini i savijte je tako da napravite obruč, a njen slobodni kraj zalepite za nesavijeni deo trake (suprotna strana od prvobitnog reza). Dužina trake zavisi od debljine hemijske koju koristite (i od širine blokčića).

"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću


Držač za hemijsku koji sam napravila je bio malo ružnjikav. Bio je prekratak (zato je bitno gledati i širinu blokčića), pa sam ga produžila.

Hemijska, takođe nije bila preterano simpatična, ali je stvar spasila washi traka.


"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću


Natpis "Za kupiti" sam napisala permanentnim markerom, na engleskom jer mi je zbog broja slova više odgovarao.

"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću

"To Buy" Lista u kuhinjskom ormariću


To je to.

Sada kada primetim da mi neki od sastojaka nedostaje mogu to, bez odlaganja da zabeležim.




Ažurirano (2/12/2015): Blokčić je otpao. Izgleda da lepak nanet na njegovu gornju ivicu nije bio dovoljan. Rešenje je da ću koristiti samo polovinu blokčića. Tako će biti lakši pa se nadam da će ostati na mestu. Što se tiče njegove funkcije, veoma sam zadovoljna. Izuzetno mi odgovara da mi lista "Za kupiti" stoji u kuhinjskom ormariću. Iz tog razloga držim fige da ovo rešenje bude trajno.





{linking to these Link Parties}
The 36th Avenue
"Sundays at Home" at Love of Home
"The Creative Gallery" at The Casual Craftlete
"Friday Finds" at Craftaholics Anonymous
"Best of the Weekend" at Little miss celebration
"One Project at a Time" at A bowl full of lemons
"The Creative Circle" at Seeking Lavendar Lane
"The Creative Collection" at The Crafted Sparrow
"DIY Sunday Showcase" at Pink When