November 26, 2015

DIY Christmas Decoration – Part I

Hello! How are you today? I have a very Christmassy blog post for you!

You may think it is too early to talk about Christmas decorations, but in a blogger world, it's just the right time. This way you have time to prepare; to choose how you want to decorate this Christmas season, which ornaments you want to make, and to gather all supplies for DIY-Christmas-ornaments-2015. :)

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

Zdravo! Kako ste mi? Imam za vas jedan novogodišnji post!

Možda ste pomislili da je rano za priču o novogodišnjim ukrasima, ali u svetu blogova sada je pravo vreme. Ovako imate vremena da se pripremite, da odlučite kako ćete dekorisati svoj dom, koje ukrase želite da pravite, kao i da prikupite sav potreban materijal za Uradi-sam-novogodišnji-ukrasi-2015. :)

DIY Christmas Decoration



In this week's blog post I will show you some of my decorations from last year, but slightly different this time; I will show you a technique that I used for Easter ornaments and how it is versatile, so I could use it for Christmas too, as well as a new idea for a table centerpiece.

U ovonedeljnom postu ću sa vama podeliti kako sam izmenila neke od prošlogodišnjih ukrasa – sad se pravima da su skroz novi :). Zatim, kako sam tehniku pravljenja ukrasa za Uskrs primenila na novogodišnji dekor. Kao i ideju za ukras na trpezarijskom stolu.

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

Last year I did a post about ornaments that you bake in the oven. They are easy to make. You only need baking soda, cornstarch and water. The original posts are this one and this one. This year I have made them again. I used markers and glitter glue to decorate them.

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

Prošle godine sam napisala post o ukrasima koji se peku u rerni. Jednostavni su za pravljenje – potrebna vam je soda bikarbona, kukuruzni skrob i voda. Ove godine sam napravila novu turu "kolačića". :) Za iscrtavanje šara koristila sam markere i lepak sa šljokicama.

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

The next is a wreath. In this blog post, I show you my last year's wreath. Well, I kept it, and I will use it this season too. I changed some details and I got a new wreath.

Sledeći na redu je venac. Zadržala sam prošlogodišnji venac, prikazan u ovom postu, i koristim ga i ove godine. Uz nekoliko promena u detaljima od starog dobila sam novi venac.

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

Now you will see some cute ornaments. They are so multipurpose. You could put them on a Christmas tree, or on a bowl of fruit, or hang them on curtains, etc. These are the Easter ornaments. I used the same technique to make Christmas ornaments. Pick a symbol that you want, make it to fit a size that you want, print it, then make it pretty by coloring it (put some sparkle on it). Glue it to the cardboard, cut it, and then make some kind of hanging thingy. For this you can use cloth pins, or ribbons, or…

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

Slede jedni simpatični ukrasi. Veoma su zahvalni jer ih možete, pored jelke, okačiti i na činiju sa voćem, zavese, itd. Ovo su uskršnji ukrasi čiju sam tehniku izrade primenila kako bih dobila novogodišnje ukrase. Izaberite simbol koji želite, podesite mu željenu veličinu, odštampajte, obojite (stavite šljokice), zatim zalepite papir za karton i izrežite oblik, a zatim napravite kačaljku. Kao kačaljku možete koristiti štipaljke, vrpcu, ili...

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

This ornament is new. You probably know this type already. You use balloons, rope, and glue to make them. Well, I wanted that kind of decoration, but I wanted them to look imperfect. Therefore, I used thick rope, and I was not very careful while assembling them. When it was all done, I sprayed them with white spray paint. In one, I put some wood-strings (I don't know how you call it), that I had laying around. I plan to use them as the part of a table centerpiece.

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

Ovaj ukras je nov. Verovatno ste već upoznati sa ovakvim tipom ukrasa – za izradu se koristi balon, kanap i lepak. Želela sam ovakav ukras, ali tako da izgleda nesavršen. Iz tog razloga sam koristila deblji kanap, i nisam bila preterano pažljiva pri namotavanju kanapa na balon. Kada je lepak osušen, balon puknut i odstranjen, i ukras sam po sebi gotov, ofarbala sam ga u belo uz pomoć farbe u spreju. U jedan od ukrasa sam ubacila rafiju koja mi je ostala iz nekog buketa cveća. Ove, nesavršene, ukrase nameravam da koristim kao deo novogodišnjeg aranžmana na trpezarijskom stolu.

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

Uradi sam - novogodišnji ukrasi

That is it for this time; see you next week with Part II.

Ovo bi bilo sve za ovaj put. Vidimo se sledeće nedelje u drugom delu posta.








{linking to these Link Parties}
The 36th Avenue Dolen Diaries
"Sundays at Home" at Love of Home
"The Creative Gallery" at The Casual Craftlete
"Friday Finds" at Craftaholics Anonymous
"Best of the Weekend" at Little miss celebration
"The Creative Circle" at Seeking Lavendar Lane
"The Creative Collection" at The Crafted Sparrow
"DIY Sunday Showcase" at Pink When