Oct 17, 2015

Jesenja dekoracija stola

Stigla nam je ona prava jesen – sveža jutra i večeri, kiša i svee tee booje...

Nedavno sam pročitala, parafraziraću, "Kako doba u kome deo prirode umire može biti tako lepo?" Zaista i jeste tako, lišće opada, trava sporije raste, ptice su odletele na jug, a opet je tako lepo.

Prizori drveća u raznim bojama su zadivljujući. Priznajem da volim i svežiji vazduh, dovoljno hladan za ušuškavanje u džemper, a opet, dovoljno topao za uživanje u šetnji.

Jesenja dekoracija stola

Kako bih svu tu lepotu boja unela u dom, počela sam sa ukrašavanjem. Kod mene je to kao u
vrtićima, kako dođe koje godišnje doba tako se menja dekor, od proleća do zime. :)

Danas sa vama delim jesenji aranžman za trpezarijski sto. Sadrži od svega po malo - cveće, voće, povrće, sve u svemu prelepe jesenje boje.

Tacna je podloga za aranžman, a tegle su vaze. :)

Sa teglama sam se poigrala tako što sam jednu ofarbala belom akrilnom bojom u spreju...

Od tegle vaza za cveće

Od tegle vaza za cveće

...dok sam drugu išarala markerima.

Od tegle vaza za cveće

Od tegle vaza za cveće

Ni na jednu nisam nanela zaštitni lak, kako bih, eventualno, jednom, mogla da im promenim izgled.

Kako se pre tog "jednom" trenutka, usled korišćena i pranja ne bi skinule boje, poslužiće plastična flaša. O čemu ja to pričam pitate se?! Odmah ću vam reći! :)

Kako bih izbegla prljanje, a time i pranje i skidanje boje sa tegle, a opet je koristila kao vazu, sa plastične flaše (od oko 0,5 litara) odstranila sam gornji deo i stavila je u teglu-vazu. Tako flaša vrši funkciju vaze - drži vodu i cveće, dok je sama tegla ukras. Pere se flaša, dok je teglu dovoljno prebrisati.

Od tegle vaza za cveće

Imam još jedan trik! Kako ne bi bilo bojazni od prevrtanja tegli učvrstite ih patafiksom.

U pitanju je smesa nalik plastelinu (ali nije plastelin) kojom možete učvrstiti stvari kako ne bi klizile, zalepiti fotografije, postere i druge lagane predmete na zid, nameštaj, staklo, itd.

Dovoljno je male komadiće patafixa staviti na dno vaze kako bi je osigurali od lakog prevrtanja.

Od tegle vaza za cveće

Sledi najzanimljiviji deo...

Aranžiranje baštenskog cveća, i raznih darova jeseni - jabuka, tikvica, kukuruza... Šta god vam se sviđa, imate ili vam padne pod ruku. :)

Jesenja dekoracija stola

Jesenja dekoracija stola

Jesenja dekoracija stola

Još nekoliko slika...iz svih uglova. ;)

Jesenja dekoracija stola

Jesenja dekoracija stola

Jesenja dekoracija stola

Jesenja dekoracija stola

Kako vi slavite jesen? Ukrašavate li dom jesenjim bojama? 


Srećno!