August 22, 2015

Pripreme za novu školsku godinu

Osetite li taj miris…mmm…miris nove knjige, i sveske, a tek sav taj šareni pribor… Da da, došlo je i to doba godine, (opravdana) kupovina školskog pribora.

Zašto "opravdana", pa zato što počinje nova školska godina, a veoma je teško naći razlog zašto mi je potrebno nešto od pribora u sred leta, naročito kad već godinama nisam u školskoj klupi…aliii sad je početak školske godine, a moram se solidarisati sa svim školarcima i studentima i kupiti nešto… *dobar izgovor zlata vredi*

Pripreme za novu školsku godinu



Pored božićnih i novogodišnjih praznika u zimskoj idili, ovo mi je jedan od omiljenih perioda u godini. Kupovina školskog pribora je kod mene praznik, pravi se plan, mašta se, a kad se uđe u knjižaru srce preskoči otkucaj…raaaj… isto važi i za prodavnicu hobi materijala, kao i prodavnicu dekorativnih predmeta za dom, al o tome drugom prilikom. :)

Iako su prodavnice i internet prepuni stvari koje su školarcima neophodne i koje im olakšavaju ili ulepšavaju školske dane, njihova cena ume da nas zaustavi i ograniči u kupovini. No, to ne znači da te slatke šarene predmete ne možemo da imamo, samo trebamo da ih napravimo! Premeri, iseci, sastavi, ukrasi i divi se!

U sledećem postu ću sa vama podeliti neke nove projekte za male i velike školarce (i za one koji se, kao ja, solidarišu), a danas pravim rekapitulaciju projekata koje sam već uradila, a koji vam mogu koristiti za uspešnu novu školsku godinu.

Da roditelji imaju sve važne informacije na jednom mestu služi lista Info iz škole.


Za planiranje dana, nedelje ili meseca, kao i za druge liste koje roditeljima i đacima mogu pomoći u organizovanju vremena pročitajte ovaj post.


Za držač na radnom stolu po vašoj meri i ukusu konsultujte post Držač pribora na radnom stolu. Smislite kombinaciju i boju koju želite i prionite na rad. :)


Prethodnom držaču možete pridružiti i ove za čiju izradu vam je potrebna kutija od kornfleksa.


Imam i jedan mali slatki projekat pravljenja veoma korisne stvarčice - obeleživača stranica. Budite kreativni i napravite neki za dete, vas, nekoga iz porodice, prijatelja, komšinicu... :)


Kao znak pažnje za početak nove školske godine poklonite mini svesku za beleške i crteže u trenutku inspiracije...


Pustite mašti na volju i napravite svoju verziju ovih "Uradi sam" projekata. Za ukrašavanje možete koristiti farbu, markere/flomastere, tempere, platnene trake, washi trake, ukrasni papir, samolepljivi papir, salvetu i dekupaž dehniku...

Više o washi trakama sam pisala u postu Washi trake - mali kolutovi sreće.


O dekupažu sam pisala u postu Moj prvi pokušaj dekupaža i u postu Dekupaž - pokušaj No.2 u kome sam radila dekupaž na mapi sa klipsom, još jednoj stvarčici pogodnoj za đake i studente. 

Oprobajte se u ovoj tehnici, veoma je zanimljiva, i sama sam amater amatera u primeni ove tehnike, ali mi se veoma sviđa ono što ukrasim na ovaj način koliko god to izgledalo...pa amaterski.


Imate li vi neki projekat za mene, napišite ga u komentarima?

Srećan početak nove školske godine!