August 10, 2015

Dekupaž - pokušaj No.2

Moj drugi pokušaj dekupaža! Obećavam, neću vam dosađivati sa svakim svojim pokušajem savladavanja ove tehnike...samo još ovaj put! :) Nešto je drugačiji od prethodnog...

Dekupaž - pokušaj No.2

Dobrovoljac za projekat bila je stara mapa sa klipsom ili na engleskom clipboard. Na žalost nemam slike pre akcije farbanja, ali verujte bi bila je u looošem stanju.



Prefarbala sam je u belo, a zatim prešla na ukrašavane.

Ovaj put sam za lepljenje salvete koristila drvofiks, a kada je sve zalepljeno na svoje mesto na red je došao akrilni lak kao zaštitni sloj.

Dekupaž - pokušaj No.2

I dobila sam ovo...

Dekupaž - pokušaj No.2

Iako se, po pravilu dekupaža (bar kako sam do sada pročitala) koristi samo jedan sloj troslojne salvete – onaj na kome je aplikacija, ovaj put sam zaobišla to pravilo i iskoristila i drugi sloj. Aplikacija se u određenoj meri preslikala i na ovaj sloj što ni po koju cenu nisam htela da ostavim neiskorišćeno. Svidela mi se ideja da se na jednom delu table nazire aplikacija, da površina ne bude čisto bela, već da postoji veza između njenih delova.

Dekupaž - pokušaj No.2

Možemo li na trenutak da zastanemo i da se divimo ovom dezenu salvete...prelepo!

Dekupaž - pokušaj No.2

Dekupaž - pokušaj No.2

Dekupaž - pokušaj No.2

I jedna porukica za sve vas divne ljude...

Dekupaž - pokušaj No.2

Srećno!