Jun 26, 2015

DIY: Futrola za minđuše - "Knjiga minđuša"

Tokom jednih od poseta Pinterestu naišla sam na jedan veoma zanimljiv proizvod, sa ne tako zanimljivom cenom - što su dovoljni uslovi da otpočnem sa novim projektom.

DIY: Futrola za minđuše

Zvaničan naziv proizvoda je "The Little Book Of Earrings" iliti "Mala knjiga minđuša". Veoma zanimljiv i praktičan način čuvanja ove vrste nakita, tokom putovanja (ili mimo njih :)).

Za izradu sam upotrebila stvari koje sam već imala, tako da me je sve izašlo nula dinara i pola sata vremena.
Mada me, ni u suprotnom ovaj projekat ne bi mnogo koštao.

DIY: Futrola za minđuše

"Kožne" korice sa mehanizmom su od starog planera, dok sunđer već duže vreme boravi u odeljku možda-će-mi-trebati-za-neki-projekat i strpljivo čeka svojih pet minuta (a ko čeka taj i dočeka).

Da sam sve ovo kupovala, umesto sunđera uzela bih filc – mislim da bi sa njim sve izgledalo daleko lepše i da bi on bio jednostavniji za upotrebu. Ali nisam...

DIY: Futrola za minđuše

S obzirom da je ovaj sunđer lako probiti, za to mi nije bio potreban dodatni alat do samog mehanizma na rokovniku. Dovoljno je bilo, isečene komade sunđera, nataći na prstenove. Da je u pitanju filc prethodno bi se morale izbušiti rupice za mehanizam, ali i za minđuše.

Nakon toga sam korice ukrasila washi trakom.

DIY: Futrola za minđuše

...iiii gotov projekat! :)

DIY: Futrola za minđuše - "Knjiga minđuša"

DIY: Futrola za minđuše - "Knjiga minđuša"

DIY: Futrola za minđuše - "Knjiga minđuša"

Sviđa li vam se?

DIY: Futrola za minđuše - "Knjiga minđuša"

DIY: Futrola za minđuše - "Knjiga minđuša"


Srećno!