May 30, 2015

Kako organizovati punjače, USB kablove & co.?

Koliko imate punjača za mobilni, foto aparat, tablet...? Da li lako dolazite do onoga koji vam treba? Prođe li vas jeza kad god vidite nepreglednu gomilu zamršenih kablova...gde je početak, a gde kraj?

Kako organizovati punjače, USB kablove

Ovo je moj slučaj... delimično. Uspostavila sam sistem kako organizovati sve te kablove, ali sistem nije opstao...promena je bila neizbežna. Trebalo mi je jednostavno rešenje, sa što manje koraka, u suprotnom će sistem propasti...opet.

Rešenje mi je ponudio ovaj tekst. Jednostavne pregrade, kakve viđate u pakovanjima božićnih ukrasa ili staklenih čaša, umetnute u kutiju za cipele (ukrašenu!) i voila – kutija za punjače!


Kako organizovati punjače, USB kablove

Savet: Karton od koga pravite pregradu nemojte samo zaseći, već napravite rez koji je širok oko 1mm, tako će kartoni bolje "leći" jedan u drugi. 

Kako bi sve bilo još urednije, htela sam da same kablove smotam na jednostavan ali efektan način. Rešenje za to mi je ponudio Pinterest gde sam pronašla ovaj trik uz koji je kabl čvrsto smotan bez upotrebe dodatnih elemenata u obliku gumica, vežica, kačaljki i sl.

I tako ovaj sistem ima svega četiri koraka – jednostavno i brzo smotaj punjač, otvori kutiju, stavi punjač u odgovarajuću pregradu i zatvori kutiju.

Zapetljani kablovi mogu da nam zagorčaju život i na drugim mestima u domu – kuhinja, kupatilo (ah, sve te ženske stvarčice...fenovi, pegle za kosu & co). Jednostavno rešenje je smotati kabl i učvrstiti ga...

...gumicom...

Kako organizovati kablove

...vezicom za vinovu lozu...

Kako organizovati kablove


...(ukrašenom) rolnom toalet papira (rešenje koje nam nudi isti divan blog)...

Kako organizovati kablove

...ili...

Neki od vaših načina i saveta za organizovanje kablova...napišite ih u komentarima!


Srećno!