March 28, 2015

Prolećni/Uskršnji cvetni aranžman

Ispravka - u pitanju su dva, a ne jedan cvetni aranžman...tačnije, nisu baš u pitanju cvetni aranžmani u klasičnom smislu te reči...ali jeste aranžman u pitanju. :)

Prolećni/Uskršnji cvetni aranžman

Sve je pokrenula želja da se poigram sa mahovinom. Sviđa mi se njena tekstura i boja, i kako tako jednostavna da odličan pečat. Tako da, ona ima glavnu ulogu u ovim aranžmanima, a tu su još i ljuske jaja (Uskršnja tema) i naravno, cvetići.


Prvi aranžman sam napravila u staklenoj činiji prostim slaganjem mahovine i po kojeg kamenčića.

Prolećni/Uskršnji cvetni aranžman

Kombinovala sam suvu i vlažnu mahovinu, što je dalo više tonova zelene (vlažna mahovina je prelepe zelene boje!).

Ljuske jaja sam napunila zemljom i raznim cvećem i zelenilom, aranžirala ih i dobila prelep ukras za sto.

Prolećni/Uskršnji cvetni aranžman

Prolećni/Uskršnji cvetni aranžman

Prolećni/Uskršnji cvetni aranžman

Da li ste znali da kutije za jaja mogu da budu savršen ukras?! :)

Prosto odsecite poklopac i u udubljenja za jaja postavite ukrase.

Tako započinjem pravljenje drugog aranžmana. Za njega sam koristila iste sastojke kao i za prethodni – mahovina, ljuske jaja, cvetići i zelenilo i kamenčići.

Prolećni/Uskršnji cvetni aranžman

S obzirom da je u pitanju kartonska kutija ispod vlažne mahovine sam stavila celofan kako se kutija ne bi navlažila i raspala. Zatim sam čitav aranžman stavila na celofan kako se komad nameštaja na kome stoji ne bi uništio ukoliko voda, ipak, probije kutiju.

Prolećni/Uskršnji cvetni aranžman

Prolećni/Uskršnji cvetni aranžman

Prolećni/Uskršnji cvetni aranžman

Da bi cveće ostalo sveže oba aranžmana svakodnevno prskam vodom. Ukoliko neki od cvetića, i pored toga, uvene prosto ću ga zameniti svežim.

Sviđaju li vam se moji cvetni aranžmani? Kojim ukrasima vi dočekujete Uskrs?

Srećno!