Jan 5, 2015

Uradi sam: Modle za kolačiće na vašoj šolji

Par puta sam na internetu naišla na sliku šolje na čiju ivicu je „zakačen“ kolačić, i to „suvi“ kolač (onaj koji se oblikuje modlama za kolače) - moj omiljeni, mmmm!

Modle za kolače za vašu šolju

Trik kod „kačenja“ ovakvog kolačića za šolju, sa toplim napitkom je, naravno, u samoj modli. Potrebno je imati modlu koja je takvog oblika da napravi udubljenje, u donjem delu kolača, koje nam služi da  kolačić zakačimo za ivicu šolje.

Za sada sam na ovakve modle, na našem tržištu, naišla jedino u
nekom od prethodnih Avonovih kataloga. Cena mi nije bila primamljiva, tako da sam preskočila ponudu i odlučila da je vreme za još jedan projekat. :) Morala sam da pokušam, previše mi je slatko da bih ga zaobišla, a i u pitanju je moj omiljeni kolač… :)

Modle za kolače za vašu šolju

Modle za kolače za vašu šolju

Kupila sam metalne modle za kolače. Izabrala koju ću saviti i zamolila muža da pomogne u težem, i glavnom delu projekta. Izabrala sam oblik jelke, delovao mi je kao najadekvatniji, s obzirom na malo stablo koje je davalo materijal za rad, bez velikih gubitaka na samom obliku, tj. i nakon savijanja se vidi da je u pitanju jelka. ;)

Modle za kolače za vašu šolju

Modle za kolače za vašu šolju

Modlu smo savili uz pomoć špic klešta. Nije bilo baš lagano. Treba biti strpljiv i ravnomerno savijati obe strane, pazeći da se održi oblik. Udubljenje treba biti dovoljno duboko kako kolačić ne bi spadao (oko 1,5, do 2 cm), ali i dovoljno široko (ali ne preširoko) kako bi odgovaralo većini šolja.

Modle za kolače za vašu šolju

Modle za kolače za vašu šolju

Zadovoljna sam ishodom, moglo je i bolje, ali bar znam za sledeći put. ;) Mada je ovo ipak jedna od stvari koju je, možda, bolje kupiti nego praviti, jer jedino tako možete dobiti u potpunosti pravilan oblik kolačića.

Modle za kolače za vašu šolju

Da li ste isprobali nešto slično? Imate li neki savet? Znate li možda gde još imaju da se kupe ovakve modle za kolačiće?

Srećno!