December 21, 2014

Novogodišnji venac - praznici 2014/2015.

Došlo je i to vreme...kolačići, lampice, ukrasi, jelka....prazniciiii! :) Moj omiljeni period u godini.

Niz prazničnih postova otvaram sa ovogodišnjim novogodišnjim vencem za vrata.

Novogodišnji venac

Napravila sam ga od grana breze. Iako je jelka glavna u ovo doba godine ovog puta sam taj detalj izbegla – što se tiče venca, naravno da je nisam izbegla u potpunosti (okićena je već dve nedelje...ups).  ;)


Novogodišnji venac

Grane sam isprepletala i formirala oblik kruga. Za pričvršćivanje sam koristila žicu.  Kako bi venac dobio na punoći napravila sam dva – jedan veći i jedan neznatno manji. Njihovim povezivanjem dobije se jedan „bogatiji“,“ puniji“ venac.

Novogodišnji venac

Za ukrase sam koristila, šišarke, mašne i dodatke koje već neko vreme prikupljam iz raznih buketa cveća. Za grane sam ih pričvrstila vrućim lepkom ili žicom.

Novogodišnji venac

Novogodišnji venac

Novogodišnji venac

Kakav je vaš ovogodišnji praznični venac?

Srećni praznici!