Sep 25, 2014

Uradi sam: Memo board od kanapa

Memo board možete napraviti na razne načine i od različitog materijala – plute, stiropora, kanapa, gume... Ja sam se odlučila za najjednostavniji mogući način – kanap i čiode (one koje spadaju u kancelarijski materijal, a ne u pribor za šivenje). Kasnije, kada na red dodje update ovog projekta, napraviću nešto “komplikovanije” i naprednije. :)

Uradi sam: Memo board od kanapa

Postupak je tekao tako što
sam isekla kanap na četiri jednaka dela. Na krajevima svakog od njih sam napravila malu omču. Čiode sam u zid učvrstila na tačno određenim razmacima – u širini kanapa, a visinu između “nivoa” sam uzela proizvoljno. Zatim sam, prosto, kanap razapela između čioda i zakačila ga za njih.

Uradi sam: Memo board od kanapa

Ukoliko ne želite na toliko mesta da bušite zid, kanape možete pričvrstiti za drveni ram koji ste napravili od tankih letvi. Tako ćeze zid bušiti na par mesta kako biste pričvrstili ram.

Uradi sam: Memo board od kanapa

Uradi sam: Memo board od kanapa


Znam da nemam mnogo postavljenih stvarčica, ali proces prikupljanja uspomena, podsetnika i inspirativnih slika će potrajati, tako da zanemarite taj deo. :)

Srećno!