Aug 28, 2014

Uradi sam: mini sveska

Naišla sam na veoma simpatičan uradi sam projekat i naravno da sam ga sprovela u delo. :) U pitanju je mini sveska. Originalan post daje lepo prikazane korake izrade ove sveske, a ja vam u daljem tekstu dajem moje utiske, savete i proces izrade.

Uradi sam: mini sveska

Za izradu je potreban sledeći materijal:
  • karton
  • papiri – veličina koju želite
  • ukrasni papir
  • igla i deblji konac
  • dugme
  • lepak za papir
  • makaze/skalpel
  • olovka
  • lenjir
Uradi sam: mini sveska

U zavisnosti od željene veličine sveske, papiri i karton se seku na odgovarajuću dimenziju. Karton treba da je nešto širi od širine papira.

Kada je karton isečen na željenu veličinu, na njega se zašiva dugme. Ukoliko se dugme ušiva dvostrukim koncem može se dobiti zakačka (omču) koja se nakon obmotavanja oko sveske, prevlači preko dugmeta i kači za njega. Ukoliko se dugme ušiva jednostrukim koncem, njegov višak (koji ostane nakon zašivanja dugmeta) se obmota oko sveske, a zatim i oko dugmeta.

Uradi sam: mini sveska

Sledi pričvršćivanje listova za karton njihovim ušivanjem po sredini.

Nakon toga se na karton lepi ukrasni papir, kako bi se sakrio konac kojim su pričvršćeni listovi.

Iiii... to bi bilo to! :)


Prvobitno sam koristila punu veličinu papira (neznatno skaraćnu kako bi bili uži od kartona) i kartona, ali sam se, kasnije, odlučila za manju verziju. U drugom slučaju sam koristila duplo manju veličinu papira i karton prilagođen tome. Ta manja verzija mi je praktičnija, s obzirom da mi je namera da svesčicu nosim u tašni.

Uradi sam: mini sveska

Uradi sam: mini sveska

Uradi sam: mini sveska

Šta mislite o ovom projektu? Hoćete mu dati šansu? :)

Srećno!