July 20, 2014

Zabava na putovanju - igrice za decu

Putovanje na destinaciju za odmor ume da bude dugo i zamorno, naročito za decu. Sedenje na jednom mestu nije zabavno ni odraslima, a naročito nije klincima i klincezama.

Verujem da imate kec u rukavu kako da zabavite svoju decu (barem tokom dela puta), ali možda vam i ovo dobro dođe. Naime, sastavila sam nekoliko igrica za koje se nadam da će animirati vaše mališane. Ideja je došla sa bloga IHeart Organizing, a ja sam igrice samo prilagodila našem podneblju.

Kako biste preuzeli igrice kliknite na linkove ispod slika. Kada igricu snimite na svoj računar, odštampajte je, uzmite pribor za pisanje i spremni ste. Odštampajte onoliko primeraka koliko vam je potrebno. Neke igrice zahtevaju bar dva igrača – svaki sa svojim (različitim) štampanim primerkom. Iz tog razloga sam kod takvih igrica sastavila više različitih primeraka.













Ukoliko želite više puta da koristi isti odštampani primerak moj savet je da na njega pišete olovkom ili da ga stavite u providnu foliju za dokumenta, i da pišete po foliji umesto po papiru (za ovo možete koristiti neki marker ili flomaster koji ćete lako skinuti vodom/acetonom/alkoholom).

Ukoliko vam je potrebna pomoć pri pakovanju putničkih torbi pogledajte post šta spakovati za letovanje.

Kako animirate decu tokom dugih putovanja? Koja vrsta zanimacije vam se pokazala najkorisnijom?

Uživajte u putovanju!