May 23, 2014

Uradi sam: Penušavi tečni sapun :)

Pre nekog vremena sam naišla na penušavi tečni sapun (ako imate bolje ime za njega javite :)), prostije rečeno – kada sam pritisnula dispenzer (dozer) tečni sapun koji je iscurio bio je u obliku pene, a ne u, standardnom, tečnom obliku. Ovo me je oduševilo! *slobodno se smejte*

Nisam bila u prilici da se raspitam više o ovom „fenomenu“ i ostavila sam ga po strani. Sve do trenutka kada sam na internetu pronašla tekst koji pojašnjava kako napraviti penušavi tečni sapun i dispenzer od staklene teglice! Jeeee! S tim da me teglica nije puno zanimala...možda jednom i taj projekat dođe na red... :)


Poenta penušavog tečnog sapuna je, naravno, u pumpici. Potrebno je imati pumpicu koja može da napravi penu. Ova pumpica ima nešto drugačiji mehanizam od onih standardnih koje se nalaze na ambalažama tečnih sapuna. S obzirom da nisam videla da kod nas ima da se kupi tečni sapun sa ovim tipom pumpice (tačnije, na internetu sam našla dozere koji imaju ovu mogućnost, s tim da se moraju okačiti/zalepiti na zid i da koštaju više nego što sam spremna da izdvojim za držač za sapun) shvatila sam da ću još čekati na ovo zadovoljstvo... :(

Zatim je prošlo oko 60 sekundi, i onda sam se dosetila bočice sa preparatom za lice. Pitate se zašto je ovo bitan podatak – zato što se taj preparat, iz bočice istiska pumpicom kakva meni treba. Juupiiii! Dotični preparat mi više nije bio potreban i bilo ga je tek nešto malo na dnu, pa sam bez (velike) griže savesti isprala bocu i započela svoj projekat.

Nakon što sam bocu i pumpicu dobro isprala, sipala sam tečni sapun i vodu (u razmeri 1:1) i dooobro protresla bocu. I to je bilo to. Od tog trenutka sam imala sopstveni penušavi tečni sapun. Ah, radosti!

Uradi sam: Penusavi tecni sapun

Mislim da sam ostatak tog dana provela tražeći izgovor zašto da operem ruke...i mislim da sam preterala.

Sviđa li vam se ova ideja?