April 17, 2014

Uskršnji ukrasi sa štipaljkom u glavnoj ulozi :)

U prošlom postu sam vam rekla za moju oduševljenost štipaljkom kao držačem ukrasa. Rekla sam i da ću vam u sledećem postu pokazati još ukrasa koje sam napravila koristeći ovo čudo tehnike :). U pitanju su uskršnji ukrasi, ali princip pravljenja možete koristiti da napravite bilo kakav uskras, za bilo koju priliku.

Stvar je prosta. Na internetu sam našla slike koje mi se sviđaju, odštampala ih, zalepila na karton, odsekla višak kartona i zalepila štipaljku, i taa daa. 

Uskrsnji ukrasi sa stipaljkom


Što se tiče slika, možete odštampati sliku u boji, ali, da stvar učinim zanimljivijom, ja to nisam uradila. Sa interneta sam skinula šablon (kao sliku iz bojanke) koji sam zatim obojila flomasterima. To je sve.

Kao što sam rekla, ovo su motivi Uskrsa, ali možete uzeti neki drugi motiv i primeniti isti princip izrade.

Predstavljam vam moje uskršnje ukrase sa štipaljkom u glavnoj ulozi:


Uskrsnji ukrasi sa stipaljkom

Zar nisu slatki?

Linkovi za motive koje sam koristila su:
zec 1
zec 2
zec 3 (nije na poslednjoj slici), 
korpa 1
korpa 2
pile.

Srećno!