Apr 17, 2014

Uskršnji ukras: Zec od rolne toalet papira

Za one koji slave Uskrs stiže jedan jednostavan, a lep uskršnji ukras. Ideja je došla odavde. Oduševila me je jednostavnost izrade, s obzirom na zanimljivu notu koju nosi. Prosto neverovatno da je osnova ukrasa rolna toalet papira :) . Izrada nije komplikovana i sve potrebne sastojke, verovatno, već imate, tako da možete odmah da se bacite na posao.


Uskrsnji ukras: Zec

Rolnu toalet papira treba iseći na kolutove
(za jednog zeku potrebna su tri koluta). Možete spljoštiti čitavu rolnu pa zatim seći, biće vam lakše, a isečeni kolutovi, svakako, trebaju biti bademastog oblika.

Zatim se isečeni kolutovi lepe na karton tako da čine glavu i uši. Što se tiče lepka, savet je da koristite običan lepak za papir koji će nakon sušenja biti providan. Dok se lepak suši možete nacrtati/obojiti lice i uši, a zatim preći na sečenje. Za ovo koristite makaze ili skalpel, kako vam je lakše.

Da napomenem da su na izvornom linku prikazane spojene uši (nema razmaka između njih), dok sam ih ja malo razdvojila. Ipak je bolje da kolutove koji predstavljaju uši postavite tako da uši budu spojene (a ne razdvojene kao kod mene), jer će vam biti lakše za sečenje. Teško je lepo iseći deo između ušiju, ukoliko su one razmaknute, a i javlja se problem klimavih ušiju usled „malog“ spoja koluta koji čini glavu i onog koji čini uho. 

Kada je višak kartona odstranjen prelazi se na lepljenje držača. Izbor lepka je na vama, možete uzeti onaj koji vam je na raspolaganju i za koji ste sigurni da će dobro drzati (ja sam koristila pištolj za vruć lepak, čisto da budem sigurna da će sve ostati na svom mestu). Izbor lepka zavisi i od samog držača koji izaberete. 

Držač može biti neka vrsta drvceta, ali i slamčica ili štipaljka, ili nešto sasvim drugo. Ideja o slamčici mi je pala na pamet jer nisam imala ništa drugo što bih mogla upotrebiti. Posebno mi se sviđa što ako se za pozadinu zeca prilepi gornji, pokretni, deo slamčice, ukras se može podešavati - može se pomerati pomerajući „zglob“ slamčice. Ukoliko želite da zakačite ukras (za zavesu, činiju sa farbanim jajima i sl.), umesto drvca ili slamčice, možete upotrebiti štipaljku. Ovo nas opet vraća na izbor lepka - pazite da lepak koji izaberete može dobro da prilepi držač ukrasa za koji ste se odlučili.

Na kraju, slede ukrasi. Na primer, mašna - kako bi zec bio još slađi. Zalepite je između ušiju ili ispod glave, ili dodajte neki potpuno drugi ukras.

Ukoliko se odlučite da utrošite koju rolnu toalet papira na pravljenje ovog zanimljivog Uskršnjeg ukrasa (što stvarno ne vidim zašto ne biste učinili, vidite kako je sladak), podelite to samnom u komentarima. 

U sledećem postu ću sa vama podeliti ostale ukrase koje sam napravila uz pomoć štipaljke kao držača. Tako mi je drago što sam se toga dosetila, sviđaju mi se mogućnosti za pozicioniranje ukrasa kada ih možete prikačiti štipaljkom (zavesa, činija, lampa....ah mogućnosti, mogućnosti).

Srećno!